ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА
ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА
МІЖНАРОДНІ ВІДПРАВЛЕННЯ
МІЖНАРОДНІ ВІДПРАВЛЕННЯ
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
Умови оплати та доставки
На час воєнного стану в Україні діють особливі умови оплати та доставки
Всі замовлення обробляються у порядку черги.

Доставка замовлень по Україні здійснюється Новою Поштою за тарифами перевізника. Ви можете замовити доставку замовлення:

  • До відділення або поштомату Нової пошти;
  • Адресну доставку кур'єром Нової пошти.

На період воєнного стану всі замовлення надсилаються лише після повної оплати замовлення.

При замовленні від 1500 грн діє безкоштовна доставка до відділення Нової пошти (кур'єром Нової пошти - від 2000 грн.).

Замовлення, оплачені до 12:00, відправляються того ж дня.
Замовлення, сплачені після 12:00, відправляються наступного дня.

Термін доставки Новою поштою: від 1 до 4 днів

Мінімальна сума замовлення 100 грн

Графік роботи:
Пн-Сб з 10:00 до 19:00
Нд - вихідний (відправка замовлень не здійснюється)
Сплатити замовлення ви можете наступними способами:
  • Онлайн на сайті за допомогою платіжної системи Liqpay або Privat24;
  • За реквізитами на карту Приват банк або Моно банк;
  • Готівкою (якщо ви хочете забрати замовлення з магазину у м. Одесса, Фонтанська дорога, 25, ЖК Акрополь)
Доставка у період знижок

У період знижок вартість доставки оплачує отримувач. Відправлення замовлень здійснюється протягом 1-3 днів.
Знижки за акційними пропозиціями та програмою лояльності не сумуються.

Обов'язково перевіряйте замовлення при отриманні!
Забираючи товар з відділення Нової Пошти, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. У іншому випадку інтернет магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки.
Доставка закордон
Робіть замовлення з доставкою по всьому світу!

Завітайте до міжнародного інтернет магазину OKO Lash&Brow та купуйте улюблені товари з доставкою в будь який куточок світу.


Знаходитесь в Польщі?

OKO Lash&Brow має офіційного дистріб'ютора в Польщі! Переходь до офіційного інтернет магазину OKO Lash&Brow PL та роби замовлення зі швидкою доставкою по території Польщі.
Обмін та повернення товару
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача" покупці мають право протягом 14 днів з моменту покупки здійснити обмін або повернення непродовольчих товарів, отриманих у магазині OkO, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” товар не підлягає обміну чи поверненню, якщо:
  • Втрачено чек (накладну), виданий споживачеві при купівлі;
  • Товар вже був у вжитку і має подряпини, сколи чи потертості;
  • Пошкоджено або відсутнє упакування товару;
  • Товар відноситься до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню.

До переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню, належать такі групи товарів:
  • Парфумерно-косметична продукція;
  • Одноразові матеріали;
  • Продукти особистого використання (пензлі, набори пензлів, спонжі);
  • Товари в аерозольній упаковці;
  • Засоби для догляду за обличчям та тілом.

У разі відсутності в посилці товарів згідно з чеком відразу на відділенні Нової Пошти, зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте про помилкову комплектацію замовлення. Менеджер узгодить подальші дії.

У разі пошкодження посилки та товару у ній при пересиланні обов'язково відразу на відділенні Нової пошти складіть акт-претензію та повідомте про пошкодження посилки менеджерам на гарячу лінію магазину.
Як зробити обмін/повернення товару?

Виконати обмін/повернення товару можна двома способами:

  1. У нашому магазині у м. Одеса за адресою Пушкінська, 76;
  2. Надіслав товар Новою поштою.

При обміні/поверненні товару у магазині, менеджер оцінить стан товару та можливість виконати його повернення чи обмін на відповідний у межах закону України. При необхідності виконати повернення менеджер зробить запит до бухгалтерії на повернення коштів готівкою або за реквізитами картки покупця.

При необхідності здійснити обмін/повернення товару через Нову Пошту:

  1. Повідомте менеджеру про необхідність виконати обмін/повернення та причину;
  2. Надішліть товар Новою Поштою на дані, які надасть менеджер магазину. Вартість відправки оплачує покупець, за винятком ситуацій, коли виявлено заводський шлюб та інші недоліки з вини працівників складу/менеджерів;
  3. Менеджери отримають ваше повернення/обмін та перевірять посилку на відповідність правилам обміну та повернення;
  4. За потреби обміну, співробітники складу відправляють відповідний товар за вашими даними.
  5. За необхідності повернення коштів, менеджер робить запит до бухгалтерії. Повернення коштів проводиться протягом 3х робочих днів

Усі дії, пов'язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються покупцем, крім заводського браку чи помилок складу.