Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача" покупці мають право протягом 14 днів з моменту покупки здійснити обмін або повернення непродовольчих товарів, отриманих у магазині OkO, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” товар не підлягає обміну чи поверненню, якщо:
- Втрачено чек (накладну), виданий споживачеві при купівлі;
- Товар вже був у вжитку і має подряпини, сколи чи потертості;
- Пошкоджено або відсутнє упакування товару;
- Товар відноситься до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню.
До переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню, належать такі групи товарів:
- Парфумерно-косметична продукція;
- Одноразові матеріали;
- Продукти особистого використання (пензлі, набори пензлів, спонжі);
- Товари в аерозольній упаковці;
- Засоби для догляду за обличчям та тілом.
У разі відсутності в посилці товарів згідно з чеком відразу на відділенні Нової Пошти, зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте про помилкову комплектацію замовлення. Менеджер узгодить подальші дії.
У разі пошкодження посилки та товару у ній при пересиланні обов'язково відразу на відділенні Нової пошти складіть акт-претензію та повідомте про пошкодження посилки менеджерам на гарячу лінію магазину.